ben bir kelepçeyim
yüzüm soğuk ve çirkin
bilekler geçiyor oyulmuş gözlerimden
ben o bileklerde yaşıyorum
acıya
hasrete
karanlığa
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ben Muammer HACIOĞLU ile tanışma şansına sahip olanlardanım.Bu şiiri bizzat kendinden dinlemiştim.Çok tok bir ses tonu vardı ve şiiri okadargüzel vurgulayarak okuduki inanın ezberimde kaldı.Aklımda sitede olamayan küçük bir şiiri daha var sizlerle paylaşmak isterim .YANAKLARINIZDAN KAN FIŞKIRIYOR , GÖZLERİNİZDEN ATEŞ.KÖPEKLERİNİZ BİLE DOYMUŞ ETE.. KAHROLSUN ALIN TERİ İÇEN DUDAKLAR ...KAHROLSUN SOSYETE...... Yanılmıyorsam böyleydi
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta