Anlaşıp ikisi birlikte çalışır
Biri diğerinden beter ise
Aynı noktada kolay buluşur
Çalışmayan kafayla çatar ise
Biri yağ yakar öyle barınır
İkisi umulmadık yerde görünür
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kedi ile köpeğin anlaşıp birlikte çalıştığı görülmemiştir..... Biraz sır oldu ama...Yani bildiğin kediler köpekler değil. Sanki bunlar başkadır gibime geldi...ne dersin?
Konuyu değerlendirirken, ikisinin konumunu göz önünde bulundurmak gerek.
Çat diye olmaz.
Ne bu derdiniz kedi köpekle? Benzetsenize insan,a
her şerrin başı insan...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta