Uzayıp giden yolların ardındaki,
Kayıp bir düş gibisin.
Yüzüme çarpan rüzgar,
Avuçlarımdaki eylül yağmurusun.
Biliyorum yalnızlığı sarıyorsun
Büyükşehir gecelerinde.
Saçlarında çocukluğundan kalma ilkyaz kokusu.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




''Gözlerimi açsam yüreğimden düşeceksin! ''...
....................
çok güzeldi....
kutlarım.
sevgilerimle
Düşlere uyanmanı dilerim.
fena olmamamış ama bende oluşan yargı şu olduki siz ölçüye ve uyağa bağlı tek bir şiir dahi yazsanız eminim hepsinden başarılı olacaktır.cesaretinizin ve çalışmalarınızın artması dileğimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta