Rüya tadında bir mevsimdi aradığım
Geleceğimi ısrarla heyecansız ellerde bıraktım.
Umutsuz bıtkınlar otobüsünün yolcusuyum ben.
Ne kadar yol kat etsem de keşkelerle başlayan
Keskin virajlarımdan, asla dönemem.
Dünlerime kaldı mutluluklarım.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel dilekleriniz için çok tşk.ediyorum değerli şiir dostları.Şahsımı onure ettiğiniz için ayrıca çok tşk.ediyorum. :)
Yüreğinize sağlık akıcı bir şiir olmuş anlam ve anlatımı güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım kaleminiz daim olsun saygı ve sevgilerimle +10
Maalesef şiirinde bahsettiğin gibi yaşayan bir cesetten farkımız kalmadı dostum güzel ve anlamlı şiirini beğenerek okudum yüreğine sağlık, kalemin daim olsun.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta