bazılarını çok erken alır yanına...
yaşadığının farkına varamadan ölümünü haber alırsın..
sıcaklığı içini yakarken,tek bir kare resim gelir gözlerinin önüne...
ıslanır gözlerin..
titrersin..ağlayamazsın..ve bir umut o lanet olası umut daha çok acıtır içini..
acaba yaşıyor mu diye..düşünürsün..
sonra sonra gözyaşları akıverir göz pınarlarından..hıçkırırsın..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta