Gözlerinin geceye örtü olduğu kederimde
Varlık ve yokluğun ince telinde
Sen ki ölüm yıldızım
Işığınla nurladın yalnızlığımı
Cennet bahçesinde gözlerin gözlerime
Utangaç ve kırılgan bakarken dolu dolu
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Teşekkürler Hüsamettin Bey
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Teşekkürler Hüsamettin Bey
Değerli yorumlarınız için teşekkürler hocam.Esenlikler dilerim
Terk etme öyle çaresizce bizi
Hatırla o şiiri hatırla
Ben gecelerde de
Bulurum seni
Şair zaten şiirleriyle hatırlanmak ister.
Sevda olsa da durum değişmiyormuş.
Tebrikler ustam.
Kaleminize sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Değerli yorumlarınız için teşekkürler hocam.Esenlikler dilerim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta