aheste şarkılardı o yılların özeti
içine çekilmiş ağıttı kapıların dilinde
ayran köpüğünde donakalmış bakışlar
henüz can vermemiş tütün damarı
toprak görgüsünce hoşbuldun
camdan seken çapkın rüzgârdı en çok
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Emek yerini sermayeye, mana yerini maddeye bıraktı galiba. Güzeldi, kutlarım.
yaşama sevincidir üretmek...
ürünlerimiz olmalı... yeni ürünlere bizi şevklendiren..
emektir, evrende insanın en gerçek yumurtası...
kapa gözlerini
papucları bale
kapa gözlerini
elleri piano piano
kapa gözlerini
gözleri emek
aynur okudukça çoğalan umutlar şiiri olsun adı bu çocuğun da.
dünya değişiyor,emeğin biçimi,sevginin yansıtılışı değişiyor...bizler sevgiyi hissederdik... dili yoktu sevmelerin...şimdi sevgi dile vurdu... hissetmeler var mı bilemiyorum...hangisini seçerdin dense; hissettiğim sevginin içten sözlerle yansıtılmasını derdim... yunus güzel
İşte yaşam bu.Acılar, mutluluklar içiçe.Bize, payımıza düşene katlanmak kalıyor.....Çok güzeldi......Sevgiyle kalın.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta