Rüzgarla kükreyen yüz biz şimdi bir ölüyüz
Gecelerden bir gündüz derin uykulardasın
Geleceğim lorican
Bekle ayazda karda
Bekle güneşte ay da
……………………………Rüzgar çanlarını durduramıyorum
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




emeğine yüreğine sağlık ayşegül hanım
Bu anlamlı ve değerli şiirinizi okuyunca aklıma:sizler gerçek görevlerinizi yapıyorsunuz. Şiir, yazmak hele hele böylesine yüz akı ile sayfalara gelmek o kadar değerli ki anlatamam!Bizler ibadetin en iyisini yapıyoruz.Şiirimizi beğeni ile okudum. tam puan +ant. kutluyorum. Diğer şiirlerinizi de okuyacağım.Arkadaşlık önerirseniz kabul ederim. Ayrıca GERÇEK GENÇLER GRUBU KURUCULARINDANIM. grubumuza GELİRSENİZ.' Kardeşim Hikmet Çiftçi' ile tanışırsınız. Çok iyi bir edebiyatçıdır.Çok kıymetli edebiyat yorumcumuz dur.Çalışmalarınızda başarılar dilerim. selam olsun.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta