astarı erken sarkmış
kirasız kaygısız
belki kefilsiz bile
et kokusunda bir vitrin özlemiyle büyütülmüş
bir kasabada
ölmeliydim aslında
on yıl geriden gelen afişli
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Harika!!!Gerçekten anı yaşatıyor bize şair....teşekkürler!!!!!!
okunası şiirler yazmış tebrikler..
okuyucu kasabanın ıssız sokaklarında dolaşıyor resmen. harika
Harika!!!Gerçekten anı yaşatıyor bize şair....teşekkürler!!!!!!
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta