Bir sen misin sadece gafletine yenilen
Doğruları görse de yanlışından dönmeyen.
Düşerek öğrenirsin ayakta kalmaları
Zaman nasılsa geçer bir nefestir dönmeyen.
Dün bu güne kavuşsun yarına elbet sığar
Gecelerin ardından yaşıyorsan gün doğar
Yüceden mi geldin sen seher yeli
Daha dostum eller ile gezer mi?
Solmuş derler gül benzinin iziği,
Daha dostum eskisinden güzel mi?
O ne dedi, sen ne dedin varıncak?
Devamını Oku
Daha dostum eller ile gezer mi?
Solmuş derler gül benzinin iziği,
Daha dostum eskisinden güzel mi?
O ne dedi, sen ne dedin varıncak?
Bir sen misin sadece gafletini yenmeyen
Doğruları görse de yanlışından dönmeyen.
Düşerek öğrenirsin ayakta kalmaları
Zaman nasılsa geçer bir nefestir dönmeyen.
Dün bu güne kavuşsun yarına elbet sığar
Gecelerin ardından yaşıyorsan gün doğar
Kimliğin isteğindir aynasına o yansır
Taşa ekmek atarsan iyiliğe can doğar.
Topladığın çiçekler vazoda solmamalı
Çalacağın kapılar umuda açılmalı
Rotasında aydınlık kumanda özgürlükte
Yüreğinde gemiler deryaya açılmalı
Kader deyip geçsen de kader sensiz yol almaz
O yollarda dökülen tere yokuş yar olmaz
Kartallar yüksek uçar korku serçeye mahsus
Yiğitlik hazırdadır dağlarında kar olmaz.
kalemine ve yüregine saglık saygılarımla yıldırım şimşek
Okunması ve üzerinde düşünülmesi gereken MUHTEŞEM bir şiir olmuş... Kardeşimi Tebrik ediyorum ve başarsının devamını diliyorum.
Sevgili kardeşim : Gülden Işık
Şiirinizi dikkatli bir şekilde inceledim: Duygular mısralara ustalıkla taşınmış. ve şiirin bütünlüğüne olan hakimiyetinizi kutluyorum. Pek çok yorumumda belirttiğim bir husus vardı. Bu tip duygu ağırlığının kendini hissettirdiği şiirleri bekleyen bir tehlike var diye. O tehlike de şudur: Şiirin bazı mısraları aşırı duygu yüklenimi ile donanırken bazı mısralar duygu yoksunu hatta içi boş sıradan cümlelere dönüşür. Kafiye ve hece sayısını tutturmak uğruna bazan duygu fakiri mısralar şiirde yer alır. bazan da hiç gereği yokken zorunlu olarak şiirin akıcılığını bozan ekler istenmeden ilave edilir...
Şiiri yazanın bilgi birikimi ve tecrübesinin yanında; ayrıca doğuştan da gelen sezgi ve var olanı daha iyi bir şekilde ifade edebilme yeteği gerekir. Şiir hiçbir zaman şairi hükmü altına almamalıdır yoksa kendi kendini yazdıran bir şiir ortaya çıkar ki böyle bir şiirde bu yapısını şairin bütün çabasına rağmen gizleyemez. Şiirin ilk giriş mısraları şiirin tamamını okutacak şekilde davetkar olmalı, son kıtalar, özellikle final mısraları da kendini unutturmayacak bir donanım ve fonetiğe sahip olmalıdır.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda:
Şiir üzerindeki hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum... Sonuçta nefis bir şiir ortaya çıkmış. Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Bu güzel şiirinizi ve şiirdeki ustalığınızı Tekirdağ'dan gönderdiğim Tam puan ile selamlıyorum.
Yuvanızda huzur ve mutluluk , yüzünüzde sevinç tebessümleri hiç eksik olmasın, Kaleminizin her dem kudretli ve ilham yüklü olması dileklerim ile birlikte kardeşimin sayfasına İlk Tam Puanı bırakıyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Yüreğinde gemiler deryaya açılmalı ' Yol sonsuz sevgiyle... Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
Kader deyip geçsen de kader sensiz yol almaz
O yollarda dökülen tere yokuş yar olmaz
Kartallar yüksek uçar korku serçeye mahsus
Yiğitlik hazırdadır dağlarında kar olmaz.
Çok özel bir şiir okudum uüreğinizden akıp gelen. Kutluyorum sevgili dost yüreğinizi ve kaleminizi. Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta