İşte kalemim ve hislerim,
Korkutuyor beni düşlerim.
Onun umudu var,
Benimse yalnızlığım,
Oldukça çaresizim,
Duyulmuyor çığlığım.
Ne istiyorum, bu ne üzüntü?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok teşekkür ederim Umut bey. Şiirimi beğenmenize sevindim. Mutlu günler diliyorum. Saygılarımı sunuyorum.
İşte kalemim ve hislerim,
Korkutuyor beni düşlerim.
Onun umudu var,
Benimse yalnızlığım,
Oldukça çaresizim,
kaleminize yüreğinize sağlık Şairim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta