Gelecek kibirli ve umutlu
Bembeyaz bir sayfa gölgesinde
Gecede buldum kendimi
Savuruyorum geçmişi gündüze dönmüş yörüngesine dünyanın
Sizler ne kadar yol var önünüzde
sonu nerede bitmekte
ne kadar aydınsınız ne kadar aydınlıksınız
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




.................
Bembeyaz bir sayfa gölgesinde
Gecede buldum kendimi
Savuruyorum geçmişi gündüze dönmüş yörüngesine dünyanın
Sizler ne kadar yol var önünüzde
sonu nerede bitmekte
ne kadar aydınsınız ne kadar aydınlıksınız
ve ben yine diyorum ki
En iyisi yine alışmalı geceye ......'sonu nerede bitmekte
ne kadar aydınsınız ne kadar aydınlıksınız '..güzel şiire.yazan kaleme tebrikler..okumak güzeldi..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta