Aşkın bir alır,bir bırakır beni geriye
Tanımaz oldum beni,döndüm deliye
Yalvarsam ağlasam mı sevgiliye?
Bir türlü karar veremiyorum.
Bu bir günahsa derhal vazgeçmeli mi?
Af dileyip Rahmandan tevbe etmeli mi?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çelişkiler zincirinin yansımaları...karasızlıklar adımları, düşünceleri sarar...
zaman en önemli kavram...aydınlığı seçmek için...
tebrikler Hayati Bey...
yüreğin kararsız kaldığı anlar...
yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun...
harika bir çalışma..
tebrikler...
Tebrikler.Akıcı.ahenkli ve manidar şiir......................Halil Şakir Taşçıoğlu
yüreğimi mi okudunuz.çok güzeldi teşekkürler... duygularımı benden daha iyi yansıttığınız için Hayati Bey..kutlarım dostum.
saygılarımla
Aydan Küllüce
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta