Uzandım,
Gecenin yatağına.
Uykularımı sakladığım
Çehrenin karanlığına
Çıktım,
Duvarların arasından.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




süpersiniz
şiirleriniz bana herşeyi unutturup içindekileri yaşatıyor... BÖYLESİNE BİR DUYUŞ ZENGİNLİĞİ böylesine bir anlatım.. tek kelime: mükemmel. ilgiyle bekliiyorum
gercekten harika cok fazla duygu yogunlugu yasıyorum şiirleriniz de başarılar
MENAGER FOREVER
'Sana veremediğim karanfilim
Kurudu gitti öylesine
Bir hayat yaşamışım ki
Ne diyeyim,işte öylesine'.Kutluyorum.Çok güzel.Sevgiler.
eminim karanfillerinizi verecek kisi yanibasinizdadir.ama uzanipta veremeyecek kadar da uzaktadir.icli cumleleri bu kadar derin ifade edebilmek cektiginiz acinin siddetini gosteriyor.siirlerinizi bekliyor basarilar diliyorum....
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta