Bağ evinde alem yapar,
Her gelene mangal yakar,
Pompalıyı göğe sıkar,
Ne alemsin kara mıstık.
Cebi orta eli zengin,
Gönlü zenginlerden engin,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Akşam olur bağı boylar
Hemi söyler hemi çalar
Beş vakitte namaz kılar
Sen alemsin kara mıstık.
.
İkimiz bir orda galduk,
İçipde kafayı bulduk,
Sanırsınki zengin olduk,
Yav alemsin kara mıstık.
tezat var ama burda.ya tam 5 vakiti kılmıyormuşdur yada şiirin gereği söylendi son kıta
..bağ evi de evmiş bu arada
UMUTLARIN YEŞERTİLDİĞİ, SEVGİ SÖZLERİNİN BİRBİRİNİ TAKİP ETTİĞİ O BAĞ EVİNİ BEN DE ÇOK ÖZLEDİM. ÇOK GÜZEL DİLE GETİRİLMİŞ...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta