Baharsa mevsim; farketmiyor sonuda,ilkide.
Gönlüm kapılır,görünce güzele.
Sana kapılışımda,rastlamazmı, böyle bir güne?
Baharsa mevsim; farketmiyor sonuda,ilkide...
Gönlüm geniş,gönlüm derya deniz.
Ben hep sevmeliyim,olmamalı yüregim sevgisiz.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hos bir siir okudum tebrik ederim Dostum guzellikler sizinle olsun saygilar *** Tam Puan ***
Hos bir siir okudum tebrik ederim Dostum guzellikler sizinle olsun saygilar *** Tam Puan ***
K U T I U Y O R U M.........Şiirinizi.
U
T
L
U N U T U L M A M A K D İ L E Ğ İ Y L E
Y
O
R
M U H T E Ş E M D İ..........Tam puan
HACİ.............TİMURTAŞ....2....
Ben hep sevmeliyim,olmamalı yüregim sevgisiz,
şiirde en beğendiğim cümle..yüreğinize sağlık..
Bahar,gözler,sevdalar...Tebrikler
Bu şiirinizde sevda kokuyor.
yüreğinize sağlık.
Bana sevdalar yetmez...
Sevdan yeter...
Gizli sevdalar var ama birinde ağır basan bir sevda sanırım.tebrikler buda güzeldi.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta