Bütün temiz giysilerimi soyunmuşken
Hastalıklı tabiatça tasasız
Baktım boyaynasında asılı bir asılsız
Görünen görünmeyen yataklarında
Buharsız etin fışkırttığı kıllar
Kibar bir kenti süpüren çöpçüler kadar tertipli
Nedir bu gelgeçliği besleyen çabanın emeli
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yaşananı arabeskleştirmeden, ruhun itirazssız çiğneyen midesinden bir ses gibi.Hakikaten çok güzel bir şiir.
Bir elçi gibi yollandım git ve gele
Ne artacak geri ne kalacak benden
Bir kaç anı geçilmiş belleklerden
Karıştı kemiğim bir kez
Şu vefasız eriyen şerbete
Çatısız gövdemin yapışkan suyu
Geviş getirmeyen rahmin riyakar haznesine
müthişşş müthişşşşşşşşşş müthişşşşşşşşşşş bir şiir dahaa...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta