kahramansız hikayeler yazıyorum
içinde hiç kimseyi barındırmayan.
sadece bir senaryo
has oğlanı bırak;
figüranı bile olmayan.
nüshasız şiirler yazıyorum
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duygular, duyguların gerçeği, şiirde çok güzel sembolize edilmiş.. Yasak (kanunsuz) aşklar genelde yalnız yaşanır. Doğanın gerçeği.. Başarılı çalışmanızı kutluyorum.
Kutluyorum sn.Bakırcı.Saygılar..
nüshasız şiirler yazıyorum
aslını bilmediğim asılsız sevdalara.
düşünmek istemesemde aslını
düşüyorum dibine kadar asılsız akşamlara
sevdalar zaten aslı bilinmeyen duygular değil mi şair? Hangi sevda içinde bilinenleri barındırır ki?
Teşekkürler sevgili İrfan. Özletme kendini ama.
Güzel ve anlamlı bir çalışma olmuş..Tebrikler.
Recep Uslu
Yüreğinize sağlık İrfan bey, Okumak güzeldi. Selam ve dualarımla.
Keman ağlamasın be kardeş.Kemanın ağlaması çok mu çok içlidir.Selam ve sevgiler.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta