(Bir arkadaşın isteği üzerine kaleme alınmıştır)
Doktorlar kansersin demişti
Duymadım, yoksa işime mi gelmedi.
Neden ben....? niye....ben
Ben iyi bir insanım
Karıncayı incitmem
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Acı bir gerçeğin usta bir kalemin elinden dizelere yansımasını gördüm.Hele sonu na bayıldım. Bütün hastalara şifa,bekleyenlere müjdeler diliyorum. Kutlarım. Tam puanla,saygılarımla
Korkunç hastalığa yakalananların duygularını yanstımışsınız satırlarınızda.Çok büyük geçmiş olsun.İnşallah o sıkıntılı günleri bir daha yaşamaz-sınız.Selam ve saygıyla kalın.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta