Yapma bunu bana,
Bir başkası edasıyla
Korkularını bana satıp,
Güçsüzlüğünü üstüme atma.
Kendini kandırabilirsin ama
İnandırıcı değil tavırların asla.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kandırış
Yapma bunu bana,
Bir başkası edasıyla
Korkularını bana satıp,
Güçsüzlüğünü üstüme atma.
Kendini kandırabilirsin ama
İnandırıcı değil tavırların asla.
Ayrılıksa bu yolun sonu.
Kabulleniş yakışır bana
Korkak değilim senin kadar
Sevdamdır değerim,
Ölmem yokluğunda…
11.11.2007
Sevim Şarlı
,,,dik duruşlu bir şiir, duyguların kesitini resmeden bir akışla sevdim şiiri
sevgiyle..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta