Ne gölgeden hayaldim sende
Ne gölgeydi hayalin bende
Özlemek yasak mı seherimiz gelse de
Sevgi geçmezse, hasret geçer gönül belinden
Nefsi müdafaa etse bile rüzgarıma özün
Biliyorum hiç ıraksamadı aslında gözün
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yeri geldiği zaman kanmak gerekir.
Kanmak her zaman aldanmak demek demektir.
Kanmak bazen mutluluk için başlangıçtır.
Tebrik ederim.
Yüreğinize sağlık emrah şairim
Saygılar sevgiler
SANKİ İNCE BİR TÜLÜN ARDINDA GİZEMLİ BİR YAŞANMIŞLIĞIN İP UÇLARI VARDI ŞİİRDE..OKUNMASI ETKİLEYİCİ,ANLAM DERİNLİĞİ OLAN ÖVGÜYE DEĞER GÜZEL BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM..EMEĞİNE, YÜREĞİNE, KALEMİNE SAĞLIK EMRAH KARDEŞİM..
SELAMLAR..SAYGILAR
Kandık... Aldandık.
Kandık... K' andık... Bir "an" için andık.
Kandık... Biribirimizin kalbine ulaşıp besleyen kan idik.
Kandık deyince o kadar çok anlam beliriyor ki benim görüşümde...
"Korkuyor musun değerim diye yüreğindeki ize
Hala k' anıyor mu kalbimiz karşılıklı istemeden"
Çok güzeldi Emrah Bey, kaleminize, yüreğinize sağlık.
Tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta