daha bitmedi
yeni başladı aslında
emekliliğim
yaşanması gereken
kötü bir ömrümün sonu iken
çok güzel bir yaşantımın
habercisi
doğumuydu aslında
on yıl önceye dayanıyordu
gözlerimi gerçek dünyaya açışım
on yıl önceye dayanıyor
doğanın bir parçası olmam
bazen börtü böcek
bazen de
sabrım kalmadığında
gülün dikeni oldum şimdi
on yılda
ama diken olmak
yakışmazdı bana
o yüzden hep kaçtım
köşe bucak insanlardan
bazen şiirlerimin satır arasına
bazen bir nota oldum
şarkılarımda
eğer ki
ola ki
arayıp bulmak isterseniz beni
size tavsiyem
okuyun yazdıklarımı
dinleyin melodilerimi
hissedin beni
damarlarınızdaki kanda
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 17:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!