Yeni yüzyılın adı’ Kan çağı’ oldu. Kandır ölümün değişmeyen adı. Güneş kanla doğmakta ve kanla batmakta kızıllıkla..Bülbüller ötmez oldu güller kana bulandı diye..Yaşanmaz aşklar,insanlar ölüm pençesinde diye.Umutlar,Muştular varmaz oldu kulaklara perde perde kapalı diye.Vicdanlar sızlamaz oldu vicdansızlar yüzünden, vicdan el değişti, Vicdansızlık vicdan oldu.Vicdan vicdan olduğu için acınacak hale düştü…
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Şiirlerinizin hepsini okumadım ama genel anlamda kelimeleri tekrar etmekte ısrar ediyorsunuz ayrı bir güzelligi var ama bazen büyüsünü bozup şiiri sıradanlaşıyor yine şaire karışmak ne haddime yok bende malesef şiir ruhu.
Her haliyle hali dünya haklısınız saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta