Bin dokuz yüz yetmiş beş
Seksen beşli yıllarda
Otobüs,taksi,dolmuş
Pek az idi yollarda
Yük ve yolcu taşırdı
Bizim köyün kamyonu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




abicimsağol yüreğine sağlık .tebessümle okuyorum .eksik olma..ne güzel anlatmışsın...
abiciğim bu şiir çok güzel çok duygulandım...her okuduğumda seni birkez daha tebrik ediyorum yeni şiirlerini bekliyorum.
Tebrilkler. çok güzel olmuş.
Münir ÜSKÜDAR
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta