Tanrı olarak kalmak çok anlamlı değil.
Tanrı, varlığını sonlandırmış olabilir...
Alizm...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




E, o zaman o makamı boş bırakmamak lazım di mi ya? Sonra o saniyede 4 000 000 000 ton gaz yakan güneşimizin gazını kim döküp sönmeyen sobamızı ve lambamızı yakmaya devam eder? Ya bu saatte 108 000 km hızla dönen dünyamızı çevirmeye kim devam edecek? En iyisi mi siz torpil falan yaptırıp oraya acil bir atama yaptırıverin! Yoksa billahi yandığımızın resmidir!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta