Zaman törpüsünde eridi ömrüm.
Açma çiçek! Ötme bülbül! Koşma kız!
Çözülmeyen bir sır,ah bu kör düğüm...
Biz, bildiğin eski cevher değiliz.
Sarhoşsuz meyhane misali gönlüm.
Ak alnıma kara çatkı vuran kim?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok beğendim,,yüreğinize sağlık
O son ADIM farkinda olmadan geliyor, ustelik bir cok seyimiz yarinken tamamlayamadan.. Tebrikler.
hayat agacinin sifali meyvelerini yiyip gölgesinde dinlenemeden sonsuz istirahat izni ... güzeldi gönülden kutluyorum tebrikler saygilarimla baki, selamlar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta