Seninle yaşamıştım aşkın en güzelini
Şimdi sevda bahçemin çiçekleri soldu
Bir sevdan kaldı bir de sen kaldın bende
Ettiğin yeminler de yalanmış
Senden ayrılmam dediğin sözlerde
Hepsi yok oldu gitti
Bir anılar bir sen kaldın bende
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anılar daima kanayan bir yara olarak kalıyor insan yüreğinde acı yada tatlı her ne şekilde olursa olsun anıları olmak da güzel bence yüreğine sağlık sevgili Filiz
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta