esmeseydi de Çamlıca'dan o ılık rüzgar,
değmeseydi saçların kirpiklerime,
ben hiç bilmezdim ki o zaman,
kalanlar neden ağlarmış gidenine.
uzamışsa sakallarım yüzünü incitmedi ya,
parmak uçlarımda hava değişimi çatlakları
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok güzel kurgulanmış bir şiirdi...Kutlarım saygıyla şairi...Nurdan Ünsal
Sevgili Kardeşim Ahmet Sımsıkı:
Duygu yoğunluğunun yazdırdığı güzel bir şiir olmuş.
İlk Tam puan benden.
Tebrik ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz.-TEKİRDAĞ.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta