Ay ile gittim,güneş ile dönüyorum
Uyanmadan sen düşünden
Az sonra,soluyacağım
Soluduğun,zeytin kokulu yaşamını
Yüreğim durgun,kıpırdamıyor hiçbir yanı
Yüreğim dargın,yüreğim kırgın
Yine de,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Isınacak yüreğin,sıcak sevdamla
Yüreğim dargın,yüreğim kırgın
Zalim yüreğine yar!
Kaynayacak kanın, kıpırdayacak canın
Düş gördün sanacaksın…
Harika bir şiir okudum..yürekten çok gvüzel özgün seçilmiş sözcükler yerlerine kuyumcu ustası gibi yerleştirilmiş
yüreğine sağlık
Gideceğim yine,uyanmadan sen
Işığım kalacak gözlerinde
Dolunayda döneceğim,sarı sıcak Şehrime...
yüreğinize sağlık....
selam ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta