hep yanımda oldun...
unutturup yalnızlığımı.
rüzgar oldu ellerin saçlarımda
sevgi tarağı parmaklarınla
okşadın
-okşadın....
çöksün isterse karanlıklar
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




yüreğin sesince...
saygılarımla kutlarım...
Hep kalsin dileklerimle
Siirinizi kutluyorum
sevgiler
Tebrikler. Güzeldi. Sevgilerimle.
Ayrılık düşünce sevgilerin üzerine maalesef buz kesilir sevgiler. Tebrikler. Güzel şiir.
-''çiğ düşer tenime
-bedenim ayazlar
-SEN yoksun diye......''
gitmek istemiyor ayağım
yüreğim diyor KAL
Tebrikler....yürek doğru söyler....''çiğ düşer tenime,bedenim ayazlar'' harika dizeler.
Saygılarımla
ne güzel ... kör karanlıklarda sevginin aydınlığını yaşamak.... tebrikler....
bence de KAL...:) bulmuşken yıldızını kal...
tebrikler
Yüreğinizin sesini dinleyın bence o gideceği yeri iyi bilir.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta