Eskiden bir yer hayal ederdim ışıkların olmadığı sadece yüreğimin gözlerinin ışığında bir yer
Sadece ikimizin kalp atışlarının duyulduğu sadece gözlerimin gözlerini gördüğü bir yer
Ne yıldızlar aydınlatırdı ne de sokak lambaları yüreğimi yüreğinin aydınlattığı kadar
Yıldızlar ne bilirdi gözlerinin ışığının parlaklığını, ki bilse kıskanırlardı inan
Lambalar nerden bilirdi ki sönmeselerdi, saçlarının zifiri karanlıkta ki saçtığı ışıklarını
Sen nerden bilecektin ki; sevgimin şehri ışıttığını sönmeseydi şehrin ışıkları
Yangınlarımda bakardım yıldızlara uçsuz bucaksız düşüncelerimde daldığımda
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta