Sevda çaldı kapımı
Buyur ettim sevinçle
Kahfe ikram ettim ellerimle
Yüreğimi açtım ona sevgi dolu sohpetimle
Sonra çekip gitti dönmemecesine
Hadi benim hatırım yoksa bile
Kahfenin günahı ne.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




sevgi dolu yüreğinizin hatrını bilmek için kahveye ne gerek var
hatır bilmeyenlere dünyayı verseniz ne yazar..
bir kahve nin 40 yil hatiri var derler...
ben 40 dakikasinada raziyim.
Genelde kahve bitince hatir da bitiyor ve kayboluyorlar :-)))
Çok sitemli bir kahve tadı...
Güzel
=] sitem edene degil, sitemi ettirene bakin
ve
kahve hatir bilene, sevgi kiymet bilene sunulur.
Çok sitemli bir kahve tadı...
Güzel
hoş ve güzel..tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta