Kafes.................. önüm aralıklı demir..................yanlarım arkam duvar........................üstüm mengene tavan................üşütüyor terlik ayağımı.............. buz gibi taban.................................kuru kaysıdan havalanan bir güve dolanıyor..........................dost mu düşman mı........ yakaladım baktım...........bir kanadı gönülmüş öbürü de akıl..........paylaşıyoruz kafesi.................. o uçuşuyor ben bakıyorum.................................................................22.aralık 2012............. Nermin Ayhan Günay a.....................
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta