sen şiir gibi bir kadındın,
ben dudağının kenarından geçince anladım,
bakma sen bana şair dediklerine,
susmaları sevdiğimden dolayı yazarım ben...
Kadir Berat
GÖNLÜME HASRET YAZILDI,
KADO ŞİİRLERDE YANDI,
BİR TEK SIRDAŞIM KALEM VE KAĞITTI,
MİRASIM HAZİNEM SAYFALARDAN ARTA KALDI...
Kadir Berat
Ya rakı ve şiir bulunmamış olsaydı hangi ilaç tesir ederdi annesini kaybetmiş birisine... Kbb
ben en büyük kötülüğü kendime,insanlara şiir sevdiğimi göstererek yaptım....kbb
ŞİİR SİHİRBAZI
SAYFALARIMA KONUŞAÇAK GİBİ YAZARIM,
ŞİİRLERİMİ VE SATIRLARIMI.
ÖYEL ŞEYLER YAZARIM Kİ, HİÇ YAŞAMADIĞINI SANIRSIN.
HAYLAZ BİR YANGIN VAR ŞİİRLERİMDE.
ne olurdu biraz daha kalsan,
belki saçlarından yıldız,
gözlerinden şiir toplardım...
Kadir Berat
her şeyin bir sonu vardı ama biz yeni başlangıçları için kendimizi paralıyoruz.
herkesin bir gidişi vardı ki anlatmaya hiç bir şiir yetmez ama biz hala geliş şarkıları söylüyoruz.
ölümün kol gezdiği bu gezegende hala ölümsüz bir inanç ile ayakta çürüyoruz...kbb
ŞİMDİ BANA İZMİR LAZIM
Mami ile bir demlik çay,
Bir kaç mermi liliyka,
Karataş da ki o manzara,
O eski ateşin külleri hala avuçlarımda.
SIRA DIŞI
Sabahlarımın;
Ilık ikliminde ki,
Rüyalarımın öteki adıydı
Aşk.
Dünya hep aynı iken;
ifadem ve şiirlerim epey derin,
siz bana yine de kado deyin,anlattıklarım söylemlerinizden belirgin.
kbb




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!