Ateş vardı çok önceleri
Soğuttu onu su ,
Sevgiyle
Hayat başladı işte orada
Sevginin olduğu yerde
Zaman geçti , yüzbinlerce yıl , bekledi onu hasretle dünya
Geldiğinde başladı yaşam
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok teşekkür ederim Hüsamettin bey . Şiir ayrı bir dünya , bizler de naçizane, o dünyada var olmaya çalışıyoruz. Saygılarımla.
Erkek egemen toplumlarda ne yazık ki büyük olumsuzluklar yaşanmaya devam ediyor. Yorumlarınız için teşekkür ederim.Saygılarımla.
keşke şiirlerde kalmasa bu düşünce.Kadınlar ya kaşık düşmanı oldular ya töreye kurban edildiler şimdilerdede boşandığı için cinayete kurban ediliyor.Ne anneliği ne Kadınlığı. Ne emektarlığı tanınıyor malesef.Şiirdeki gibi düşüncelerin çoğalması dileğimle sevgilerimi iletiyorum.Saygılar
Erkek egemen toplumlarda ne yazık ki büyük olumsuzluklar yaşanmaya devam ediyor. Yorumlarınız için teşekkür ederim.Saygılarımla.
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Çok teşekkür ederim Hüsamettin bey . Şiir ayrı bir dünya , bizler de naçizane, o dünyada var olmaya çalışıyoruz. Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta