Ne hayata küs, ne kendine
Ardına dönme hiç, bak keyfine.
Ziyan, zarar kim bilir? ... belki de tecrübe
Aldığın her darbe de
Ne ağla ne üzül...İnatla gülümse kaderine.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Nasihat gibi...güzel..kutluyorum...MEHMET KINDAP
çokgüzel.tabii bunları başarabilenler için...
Nasihat vermek kolay!.....
haklınız aslında, hayatı ciddiye alacak kadar ciddi olmamalıyız
Eline,diline,yuregine saglik bitanem..Cok tesekkur ederim...
Ne hayata küs, ne kendine
Ardına dönme hiç, bak keyfine.
Ziyan, zarar kim bilir? ... belki de tecrübe
Aldığın her darbe de
Ne ağla ne üzül...İnatla gülümse kaderine.
Diline saglık
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta