Tek yanlışım
Yıllar önce
Sana müracaat etmemek
O yüzden bu kadar sıkıntı yaşadım
Buraya tırnaklarımla gelsem de
Başarıya ulaşılmaz tek seferde
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yanlışı yaşamakta var kaderde.
Çok doğru.
Eğer yanlış olmasa doğrunun değeri bilinmezdi.
Eskiler buna, vahidi kıyasi demiş
Güzeldi, kutlarım efendim.
Hürmetle
felsefi derinlikte düşündürücü bir şiir, zira kadere bağlanmış olaylar zinciri oysa kader tevekkülle bütünleşir cüzi bir iradeyle alınmış kararlar kader olarak anılamaz. yüreğin var olsun şair keyifle okudum
Küllerinden doğar insan... işte asıl insan bu dur...
Yüreğinize sağlık tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta