Uykularım kaçmış..ben kaçmışım..ruhumdan..bedenimden..
kaçmışım..kendi dünyamdaki hapiste yatmışım..yaşamadan..ve dünyamdan..hayattan..aşktan..firar etmişim ben..yani herşeyden.. herkezden..herşeyimden..firar etmişim..
uykularım kaçmış gecelerimden..sabahlarımdan..
yüreğimdeki acılardan..kapanmaz..bitmez..aşklardan..bıkmışım..
usanmışım..uykusuzların kralı olmuşum..uyuyorken bile ağlamişim..aşka..aşıklara..gurbetlere..acıya..bebeklere..yetimlere..ağlamişim..uyurken bile uykusuz kalmişim yanii..uyumak bile uykumu getiremiyor işte..ben ne yapayım..
elimde değil..ki..
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta