Aşılmaz engeller dayanınca kapımıza
Yük olmaya başlayınca hayat
Çekilmez simalarla dolunca çevremiz
Kaçıp gitmek en kolayı.
Sevmediklerin kalıyorsa arkanda
Elbet sevdiğin vardır yanında
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




basit olmuş,mani gibi. Derinlik yok şiirde. ... yinede tebrikler. en azından cesaret edilip buraya konmuş
Fatma Bacanak tarafından yazılan Kaçıp Gitmek başlıklı şiir sizce nasıl? (10 üzerinden puan verin)
o güzel şiirlerinizde başarılar devamını bekleriz saygılarla
mükemmelin de üstünde bir çalışma bir paylaşım
kusursuz güzelikte akış anlatım titizlikle
yüreğinden okuyucusuna sunulmuş
severek okudugum okurken haz aldığım bir sunu
kutlarım yüreğini başarılarıyın devamını dilerim
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta