yağmurundan kaçtım o sesin
yüzünden düşenlerini tutamadım
bir gölgemi bıraktım arkamda
bir de buğusunu korkularımın
kaçtım o sesin yağmurundan
artık hiç bir aynada yok suretim
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Kendini onun yanında bırakıp gelmişsin
Bulamayacaksın
Şiir başından sonuna bir sese sesleniş , bir sesi bekleyiş ve bir sese ümitsiz bir serzeniş sezdiriyor...Bu nasıl bir sestir ki, yerçekiminin etkisinden kurtulacak bir kayboluş içine sürükler sizi?Hoşşş...Kaleminizi tanımak hoştu...Kutlarım arkadaşımmm...Saygılarrr
kaçmak ve bir karanlık koridorda kendimsizim
diyebilmek kolay önemli olan mücadele etmek değil mi???
yine duygu ve hüzün dolu güzel bir şiir
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta