Bitmedi susuzluğu,
Dudakları çatlamış, perişan...
Dinmedi keskin ayrılık fırtınası
Sızlayan, kıvranan kalbinde.
Uykusuz gözler güneşin doğuşunu bekler,
Görünmez ufukta dingin, aşk dolu kaptan.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Umutla yaştıyor, mutlaka her güneşin doğuşunda bir başka dünyaya açılıyor pencere, dün bitmiştir,
Tebriklerimle, hüzünlü ama güzel bir şiirdi...
Selamlar, yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta