Faşş eylemem sinemi,her periveş yâra,
Sultan-ı suphan,nağme var içimde,
Kâş olsamda aşüfte cilvekeş yâra,
Avam-ı ıhvan,sam’are var içimde
Bu bab-ı haremde,lâl oldum yâra,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




amca olu teprikler çok güzel olmuş
salıh sihat seninle olsun
dede durmuş ünal
Ne kadar güzel kelimelerle oluşmuş bir şiir.Kaleminizi geç tanıdım.Ama inşallah yakından takip edeceğim bundan böyle..Yazan yüreğinize sağlık.Saygılarımla..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta