Bir tatlı söz,
güzel bir çift göz ile nasıl başladı.
Nasıl sevdim,
Sana nasıl söyledim.
Sana neler söyledim.
Hiç birini tam diyemedim.
Kendimi hep frenledim.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Karşısındaki ile konuşur gibi yazılan, yalın, basit ama kolay olmayan söyleyiş biçimlerini hep beğenmişimdir. Şiir sizinle konuşuyor gibi yazilmalı bence; tıpkı bu şiirde olduğu gibi. O zaman yüreğinizde bir yer ediniyor, çünkü işte o zaman size sistemlerini ediyor, size derdini anlatıyor bu şair.Sizinle dertlerini paylaşıyor, siz oluyorsunuz bir anda dostu, arkadaşı. Kısacası şiir, siirseverle buluşmuş oluyor böylece. İstediğimizde bu değil mi?
Yüreğinize sağlık!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta