Çoban kulübesinde
padişahlık rüyası
görür kelebek...
Zavallı nereden bilsin? ! ...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Meral hanım efendi, yüreğine sağlık çok güzel bir ifade.Kutlarım.sevgiler.
(Anlamayana davul zurna az,anlayana sivri sineksaz.)
Meral Hanım diline sağlık.
Kelebeğin bir günlük yaşamına neler sıgdırdığını bir bilebilsek şu ömrümüzü nekadar boşa harcadığımızıda öğreniveririz. Sağlık ve sevgiler. Muzaffer Çalışkan
Evet güzel bir anlatımdı.
yaşamdaki kalite ve uzun yaşamak birlikte gitmeli. birinin yoklugu olmamalı
Limon sineği napsın?
bu kısacık şiir beni ne hallere koydu.
Bu şiiri bir gün mutlaka uzun uzadıya yorumlayacam.Sevgiler....
Harika bir anlatım kısa öz,tam puan tebrikler.
meral hanım . senin bu şiirin bir nevi zikir olduğunu biliyormuydun.
bir hadis , bir saat tefekkür eden yani düşünen bir yıl nafile ibadet hükmüne geçer.
işte yaradanın yaratıklarını tanımak yaratandan dolayı düşünmek , tefekkürü icrasında vuku buluyor.
zikir gibi gerçekler kutluyor ve saygılarımı sunuyorum . tam puan ve +antolojimle birlikte hoşçakalın.
Bir günlük saltanata da değer.:) Çok yaşayıp olumsuz yaşamaktansa az yaşayıp olumlu yaşamalı. Güzeldi. Tebrikler. Sevgiler.
KELEBEK HALİ ...tüm güzelliği ile sadece bir günde saltanatını biterecek çok hoş bir tasvirdi kutladım
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta