Bir sevgili gibidir, ne desin daha şair?
Yüzüne her bakışta, ilham olur bir şiir.
Gündüz telaş içinde, ağırlar konuğunu,
Gece ayrı güzeldir, mehtapta canım İzmir!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İzmir'e selam olsun. Tebrikler. Sevgiler
tebriklerimi yolluyorum güzel şiirinize....yüreğinize sağlık...selam ve sevgiyle..Erol.
izmir, içine umutlarımıda mutluluğumu da acımıda koyduğum şehir İzmir yaşadığım şehir ....
elinize sağlık
kutlarım
az, öz ve harika.
kalemine sağlık kutlarım saygılarımla
Az bile söylenmiş, öyledir benim kentim...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta