IZDIRAP..
Izdırap bana reva'mı? böyle hasretinle kala kaldım
Kötü kaderime boyun bükerim
Ağlıyorum sensiz senden habersiz
Kanadı kırılmış serçeler gibi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çok başarılı bir eser tebrikler
Guzel bır anlatım tebrıkler basarılarının devamını dılerım.
Gül Keleş tarafından yazılan Izdırap.. başlıklı şiir sizce nasıl? (10 üzerinden puan verin)
yürekten kutlarım can
GAYET TEMİZ İÇTEN GELEN DUYGULARLA YAZILMIŞ ŞAHANE BİR ŞİİR KUTLUYORUM SİZ ON ANT
En güzel duyguların yansıdığı güzel şiirini ve o güzel yüreğini tebrik ediyorum arkadaşım..
Saygı ile..
Ve, çok çok teşekkürlerimle..
SAYIN SALİM BEY COK TEŞKR EDRİM BEĞENİ VE YORUMA SEVGİLER HOCAM
kutlarım hoş paylaşımı
beğeni ile okudum
okunuşu mükemmel
geçişler mükemmel
akışı mükemmel
bence harika bir paylaşım olmuş
duygularındaki yogunlugu
ilhamın vede
kalemin hiç tükenmesin
SAYIN.BESTECİ HOCAM BEĞENİ VE YORUMA,AYRICA PUANLAMAYA TŞKR EDRİM SEVGİLER HOCAM ELLERİNİZE SAĞLIK..
SAYIN.ALİ BEY.YORUMA,BEĞENİ VE PUANLAMAYA TŞKR EDRİM ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER.HOCAM.
SAYIN.MUZAFFER BEY ÇOK TŞKR EDRİM YORUMLARA VE BEĞENİ VE PUANLAMAYA ELLERİNİZE SAĞLIKSEVGİLER HOCAM.
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta