Nasıl izah etmeliyim bilmiyorum
Yokluğun her gece bir kilo gözyaşı, varlığın her dakika iç savaş.
Bazen seni o kadar çok arıyorum ki yanımda, çok kelimesi hiç kalıyor.
Tebessüm ile hüzün arasına sıkışmış körpe bir duyguydum ben.
İsmim senin dudağında asılı; her şey biraz çok geç'ti...
Ne zaman başını dizlerime koysan,içimde havai fişekler patlar, yüzümde Ege çiçekleri açardı.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anlamadim ve tanıyamadım?
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta