izlerini silecek bir silgi bulamadım henüz
estetik cerrahide işe yaramadı
sen gittin
yüreğimde yüreğinin izi kaldı...
mai 9 aslan 2009 00:18
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kimi izler silinmiyor işte...
kalıyor biz istedikçe...
kısa ve öz ne güzel bir şiirdi yine..
kutlarım..
saygımla,,
...herşeye kör
kendine aşkla bilenmiş
sapsarı bir şiirdi gidişin
yüreğimde düşlerinin gizi kaldı...
can şiirin güzeldi...bu cümleler içimden geldi...şiirlekall
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta