Kaç kapısı var dünyanın?
Belli değil gelen giden.
Yolculara bir soralım
Neymiş hani iy'lik eden?
Yer verme garaza kine
Derdi olan gitsin hekime.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




iyilik sever yüreği kutlarım
iylik eden iyilik bulsun da kalmadı şaiir ozan kardeş güzel söylemiş ya umarım iyilik kazansın
Şahin beyefendi Kardeşim.
Şiiriniz baştan sona kadar iyiye güzele yönlendirici tam bir nasihat olmuş.Dünya iyilik ve güzellik üstüne yaratılmış.İyilik eden iyilik bulur.Tebrik ediyorum şahane bir şiir okudum. Selam ve muhabbetlerimi arz ediyor sayfama alıyorum.
Kutluyorum
Şahin bey
güzellik şiiri
güzel yürekten çıkar.
Selam ve
muhabbetle...
iyilik etmek güzeldir- güzellik şöyle dursun sevaptır- en güzel iyilik ardında çıkar saklanmayandır- yüreğine sağlık usta....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta