sevginin kıymetini bilmez sevdiğin...
bilmez... çok seviyorsan,
vaz geçemiyorsan...
onsuz yapamıyorsan eğer...
bilmez sevginin kıymetini sevdiğin...
hoyratça harcar duygularını,
içinde iyilikten yana ne varsa,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




iyiler hep vardır ve iyi dediklerimiz kadar.. kime göre iyi.. aslında her insan ne olduğunu iyi bilir de inkara alışıktır direnişleri. o nedenle bilemezler neyin iyi olup olmadığını.. kendileri bile kanarken kendilerine, aldanırlarken kendi kendilerine..
Var ol.. Cumhur Karaca
ya bu iyilerin aşkından herkes iyi olduğunu çıkarır gibi geldi...............iyiler hep terk mi edilir yani.......... :( nedense üzüldüm bu duruma ben kötüyüm galiba ......... sevgiler hulyahuyuktepe
ya bu iyilerin aşkından herkes iyi olduğunu çıkarır gibi geldi...............iyiler hep terk mi edilir yani.......... :( nedense üzüldüm bu duruma ben kötüyüm galiba ......... sevgiler hulyahuyuktepe
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta